Az AMNIS Üzemanyag Irányító Központ (AMNIS ÜIK) készletkezelés alapszolgáltatással
- távolról elvégezzük az üzemanyagkezelés legtöbb feladatát,
- biztosítjuk az ehhez szükséges kapacitást és szakértelmet is,
- megnöveljük a szintmérés pontosságát, ezzel láthatóvá tesszük a jogi hibahatár alatti visszaéléseket is,
- tartályfeltöltéseket automatikusan kontrolláljuk,
- a tartálykészletet folyamatosan rendben tartjuk,
- adminisztráljuk az üzemanyagkút jogszerű működéséhez szükséges engedélyeket, vizsgálatokat és figyeljük az érvényességüket,
- az automatikusan észlelt hibákat elhárítjuk,
- az üzemanyagrendszer működéséről és incidenseiről félévente beszámolunk.
AZ ÜZEMANYAG-TECHNOLÓGIA MŰKÖDÉSÉNEK ÉS PONTOSSÁGÁNAK GARANTÁLÁSA
Folyamatosan figyeljük, hogy az üzemanyag-technológia minden eleme
- rendeltetésszerűen működik és
- pontossága megfelelő.
Az üzemanyag-technológiának az Amnis ÜIK szolgáltatás által felügyelt elemei:
- a kiszolgált üzemanyag mennyiségét mérő átfolyásmérő működése és pontossága,
- a kiszolgált üzemanyag hőmérsékletét mérő szonda működése és pontossága,
- a tartályszintmérő működése és pontossága,
- a tankolásokat rögzítő tankolóautomata és internet kapcsolatának működése.
EMELT PONTOSSÁGÚ TARTÁLYSZINTMÉRÉS INVERZ KALIBRÁCIÓVAL
Inverz kalibrációval a tartályszintmérés pontosságát jelentősen megnöveljük. Ezzel láthatóvá tesszük a jogi hibahatár alatti visszaéléseket is. A tartály inverz kalibrációját a tankolási adatok folyamatos felhasználásával speciális matematikai algoritmus alkalmazásával végezzük.
Inverz kalibrációval megemelt pontosságú szintméréssel egy 30 000 literes tartályból történő tankolásokat átlagosan 5 liternél kisebb hibával mérünk meg. Ez közel 100-szor pontosabb, mint a jogszabályban a tartály hitelesítéshez előírt 1%-os szintmérési pontosság.
Az üzemanyag technológia inverz kalibrációhoz megfelelő üzemeltetési pontosságát az Amnis ÜIK szolgáltatás garantálja.
FELTÖLTÉS KONTROLL
A tartályba töltött üzemanyag mennyiségét minden esetben automatikusan ellenőrizzük és riasztunk incidens esetén. Az emelt pontosságú tartályszintmérésnek köszönhetően a jogi hibahatár alatti eltérések is láthatóvá válnak.
KÉSZLET KONTROLL
A tartálykészletet folyamatosan figyeljük és a jogszabályokban megengedettnél nagyobb eltérés esetén automatikusan riasztunk. Szakértői elemzéssel megállapítjuk az eltérés okát és annak megszüntetéséről tájékoztatást nyújtunk.
MEGFELELŐSÉG KONTROLL
Adminisztráljuk a vállalati gázolajkutak jogszerű működéséhez szükséges engedélyeket és vizsgálatokat, figyeljük az érvényességüket és riasztást küldünk a lejáratukat megelőzően.
HIBAKEZELÉS ÉS VEZETŐI BESZÁMOLÓ
Az AMNIS ÜIK szolgáltatással garantáljuk az automatikusan felismert incidensekre történő reagálást is. A hibaelhárítást szakértőink önállóan, vagy ha az szükséges, az ügyfél bevonásával végzik el.
Félévente beszámolót készítünk az ügyfél vezetése részére. A riport tartalmazza az időszakban bekövetkezett hibajelenségek számát hibatípusonként, azok következményeit és a típushibák megelőzésének lehetséges módjait.
AZ AMNIS ÜIK KÉSZLETKEZELÉSI ALAPSZOLGÁLTATÁS MŰKÖDÉSE
A HIBAJELENSÉGEK AUTOMATIKUS FELISMERÉSE
Folyamatosan figyeljük az ellenőrzési pontokat, amelyek garantálják az üzemanyag kezelés magas színvonalát. Automatikusan felismerjük a hibajelenségeket és riasztunk incidens esetén.
A “Feltöltés”, a “Készlet” és a többi folyamatlépés listájában az “Ellenőrzés” oszlop mezője zöld, ha az automatikus ellenőrzés minden ellenőrzési feltételt rendben talált. A “Ellenőrzés” oszlop piros, ha a rendszer hibát érzékel, ekkor a piros mezőben feltünteti a hiba típusát is. Hiba érzékelése esetén a rendszer automatikusan email riasztást is küld.
A HIBAJELENSÉGEK KIJAVÍTÁSA
Az AMNIS ÜIK szolgáltatással garantáljuk az automatikusan felismert incidensekre történő reagálást is.
Hibajelzés esetén a szolgáltatás hibakezelési folyamatot indít, amelynek végigvitele és lezárása az AMNIS ÜIK szolgáltatás felelőssége. A hibaelhárítást az AMNIS ÜIK szolgáltatás szakértői önállóan, vagy ha az szükséges, az ügyfél bevonásával végzik.
A “Feltöltés”, a “Készlet” és a többi folyamatlépés listájában a “Javítás” oszlop piros, ha a hibajelenség aktuálisan fennáll, és zöld, ha a hibát az Amnis ÜIK szolgáltatás csapata már kijavította.
A HIBAOKOK ELEMZÉSE
Az AMNIS ÜIK szolgáltatással minden egyes hibajelenséget összetett szakértői elemzésnek vetünk alá. Megállapítjuk a hibajelenség okát valamint a hibaok megszüntetésének lehetséges módjait.
FOLYAMATOS FEJLESZTÉS, HETI FRISSÍTÉS
A korszerű szoftveres szolgáltatásoknak megfelelően folyamatosan fejlesztjük az AMNIS ÜIK szolgáltatást támogató szoftverünket a hibaok elemzések alapján. A szoftver heti frissítései az összes ügyfél működési tapasztalatain alapulnak és azokat mindegyikük egyszerre, automatikusan megkapja.
IDŐSZAKOS JELENTÉS AZ ÜZEMANYAGRENDSZER MŰKÖDÉSÉRŐL
Az AMNIS ÜIK szolgáltatással időszakos beszámolókat készítünk az ügyfeleink vezetése részére. A riport tartalmazza az időszakban bekövetkezett hibajelenségek számát hibatípusonként, azok következményeit és a hibatípusok elhárításának lehetséges módjait.
Választható opció, hogy az AMNIS UIK szolgáltatás szakértője az ügyfélnél helyszíni prezentációt és konzultációt tart a vezetői riport alapján.
Verecundus Kft.
Székhely: 1088 Budapest, Múzeum körút 10., II. em., 15. ajtó
Központi elérhetőségek
E-mail: mail@vrc.hu
Suhajda Zoltán
Ügyvezető
Telefon: + 36 20 344 8000
E-mail: suhajda.zoltan@vrc.hu
Módos Csaba
Területi vezető - Nyugat
Telefon: + 36 30 950 5912
E-mail: modos.csaba@vrc.hu
Csimma Brigitta
Területi vezető - Kelet
Telefon: + 36 30 554 8277
E-mail: csimma.brigitta@vrc.hu
Gontár Natasa
Műszaki koordinátor
Telefon: + 36 30 865 0118
E-mail: gontar.natasa@vrc.hu
Suhajda Zsolt
AMNIS alkalmazásgazda
Telefon: + 36 30 319 7517
E-mail: suhajda.zsolt@vrc.hu